thedeyll1 ben içiyordum 7. Haftama kadarda içtim zorlandım çünkü ama çok şükür bıraktım çünkü bebeğe çok zararlı Allah korusun bebeğimin sağlığı gideceğine pis sigarayı bırakırım daha iyi dedim we inat ettim içmemek için bıraktım ama tabi hala zorlanıyorum kendimi tutuyorum