Benim 20 lik dişim çıkamıyor ve çok ağrı yapıyordu doktora gittim hamilesin dişe müdahale edemem demişti. Hap ve sprey verdi beni çok rahatlatmıştı o ilaçları hala saklıyorum diş ağrısı gerçekten çok kötü bişi umarım seninde hemen geçer ama evde uğraşma git muayene ol derim.