Edaaaa1412 Ferrum kullanıyorum ilk kan verdiği de değerlerim güzeldi sadece önlem amaçlı kullanmamı söyledi doktorum 32. Haftada hemograma bakıldığında kan bi tık düşük çıktı 35. Haftada tekrar kan verdim değer hâlâ aynıydı o yüzden geçtiğimiz salı ve bugün demir serumu takıldı bakalım inşallah yükselir.