biroglanannesii 31 haftalık hamileyim. Karnım aşırı kaşınmaya başladı . Kaşıntı yaşayıpta çatlamadan doğum yapan var mı acaba ? Kaşınıyorum ama illa çatlıyacam diye bir şey yok dimi 🥲
2minnosannesi_ biroglanannesii kaşırsan çatlar sakın kaşıma bol bol krem veya hindistan cevizi yağı vazelin kullan ben 34+3 üm ve hamileliğin başından beri kullanıyorum şuan hiç çatlak vs olmadı
mucizegebelik6 biroglanannesii bende 22 deyim lierac baslicam şimdilik Hindistan cevizi yağı kullanicam ama bence genetik bu çatlama olayı. Benim ergenlik çatlaklarım var eminim son haftalarda deli gibi Çatlicak karnım