Sabriye1 Kizlar bu haftalarda doğum yakin olduğu için bebeğin az hareketleri olmasi lazim ama 5 sattir bebeğim çok fazla hareket ediyor normal mi?
Papaatyaam_38 Ay bende burda bekleyim 6-7 saate yakındır benim de öyle çok hareket ediyor arada da karnıma ağrı Giriyor belime vuran
Fundish Genelde formlardan okudugum herkes azalcak sandık ama arttı diyor benimde 37.haftam bende aynı durumdayım meyve süt vs gibi şeylerde daha cok hareket ediyoe
incimercan Fundish ben gebelik boyunca en çok 37-39’da hissettim hareketlerini. Şimdi 40. haftadayım, azaldı