Kızlar benim 2. hamileliğim bi oğlum var , bu kız . öyle büyük bi karnım yok ama inanılmaz rahatsızım . sanki 8-9 aylık hamileymişim gibi karnımda baskı var eğilmeyi bırakın dimdik durmadığım müddetçe midem bile patlayacak gibi ağrıyor sıkışıyor . oğlumda hiç böyle olmamıştı . kız diye mi böyle acaba , bilgisi yada fikri olan var mı acaba ?