Öncelikle geçmiş olsun,umarım hepimiz bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız. Böbreğini bilmiyorum ama bizimkine de kafa çapı olması gerekenden büyük denmişti. Haftalar ilerledikçe sınırlar içinde kalmaya başladı çok şükür bi sıkıntımız yok. Müdehale edilmesi gereken birşey varsa ileride belli olacaktır zaten. Size tavsiyem bunları düşünüp bebeğinizi ve kendinizi üzmeyin, mutlu anne mutlu bebek, sorunsuz dünyaya geleceğine inancınız tam olsun.