EmnChn sedakalin ben 2 defa boyadım. Organik boya aldım. İlk 3 aydan sonra boyayın diyorlar. Boya yaparken maske taktım organik olsada kokusu var. Bir de havadar bir yerde boya yapmak lazım. Dip boyası yaptım sadece.
Kahveli sedakalin hamile olduğumu öğrenmeden önce boyamistim. Ayni gün test yaptım pozitifti bisi olmadi cok şükür
Morprenses sedakalin 3 aydan sonra organik boyayla boyuyorlar ama ben tercihen risk almadım saçlarım çok kötü durumda ama olsun boyatmıyorum
Asilsmommm Ben bi defa boyadım organik boyayla yarısını kullandım boyanın sadece beyazlaş için yarısını da doğumdan önce kullanacağım ilk 4 ay önermiyor doktorlar
Eloshi Ilk aylarda Acma boyama ve keratin bakimi bile yaptirdim bilmeden cok sükur hicbir sikinti olmadi