dilara0605 9. Haftadayım. Anca şu iki gündür açıldım diyebilirim canım. Üç gün arka arkaya hastaneye gittim aşırı derecede atağım tuttu. Bende senin gibi ilaç kullanmamaya cok gayret ettim ama doktor günde beş taneye kdr parol alabilirsin bebeğe bi zararı yok sen kendini mahvedersim diyor ısrarla. 3 gün üst üste serum aldgm icin panik yaptm bebeğimi görmek istedim çok şükür hersey yolunda🧿 ben damardan aldgımda daha cabuk rahatlıyorum tablet olrak uzun sürebiliyor