Hanımlar 36+4um iki gündür kasıklarıma zonklama gibi ağrı giriyor gidiyor.. birde kalçamin sol tarafına sanki iğne batıyor tövbe estağfurullah ne olur yahu dur çocuğum haftaya sezeryan günü alacağız zaten 🤦🤷 tabi dogcagi günü Allah bilir de.. bunlar doğum belirtisi midir yoksa bebek buyudugu için baskı falan mı?? Ne dersiniz 🔥