erayinannesi16 İyi aksamlar güzel anneler ben 24 haftalık oldum ve bı hafta önceden kulağımda kalp atışı gibi bı his var ve hiç gitmiyor sesten aşırı rahatsız oluyorum aynı durumu yaşıyan var mı ne yapabilirim ..
Arzu3434 erayinannesi16 merhaba bende 20 haftalık gebeyim aynı şekilde özellikle gece uyurken kulağımda sanki rüzgar nabız sesi oluyor çok rahatsız edici
Karadenizli_ erayinannesi16 bende de oluyor araştırdım normal bi olay yazıyor ama bilemedim bi doktara sormak lazım.
Lalin2580 erayinannesi16 canım bende de aynısı vardı 2-3 hafta sürdü yaklaşık sonra geçti kendiliğinden
Morprenses erayinannesi16 bende hamilelik öncesinden beri var bazen ses yüksek oluyor beni çok rahatsız ediyor yaptırmadığım test kalmamıştı hiçbir şey çıkmadı alıştım bende
erayinannesi16 sedakalin kulağında seni rahatsız eden bi kalp atışı gibi ses geliyor sürekli arıyor ins olmAz sende çok rahatsız edici
Ilossuzun erayinannesi16 cnm inan benimki 2 ay surdu kbb gittim doktor hamilelikte normal dedi gelip gecici bunlar dedi ben sakiz cignedim bigun boyle cit dedi kulagimda birsey o gun bugundur yok