Kızlaaar çok heyecanlıyım düşük sonrası tekrar bebegim olsun aşırı istiyorum, şuan yazarken de ne sacma konuyu giriyorsun diyorum kendme 🤗🙈Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲 belki cahilce olcak ama ben bat bilmem hatta ilk kez bu sitede duydum🙈 son adet tarihimin başlangıcı 7 kasım. Adetim düşük sonrası 3 4 gün gec olmaya başladı normal de 1 gün bile gec olmazdım. Neyse uzun lafın kısası bu ay korunmadık ve adetime 11 gün var..şüphe ediyorum bi yandan gecende ümitlendin üzüldün yoktue bsey dıyorum bilemedim.
Bende sırt agırsı, kasık agrısı ve acık kahverenk akıntı geldi sizce üşütmekten mi olablir yoksa hamile kalma ihtimali var mıdır 🙈 tecrübesi fikri olan varsa lütfen 🙏