Asilsmommm Bugün uyandığımdan beri basım ağrıyor şimdi de mideme vurdu dinlendim ama geçmedi.Bebek hareketli baya ama bilemedim bilenler yazabilir mi
baby89 Asilsmommm tansiyonunuzu ölçün .. birde sinüzit gibi bir rahatsızlığınız var mı soğuklarda belki başınız üşümüş olbilir
Morprenses Asilsmommm tansiyon ölçtürün ben 1 gün beklemiştim aile hekiminde ebe kızdı bana bekleme böyle şeylerde diye. Bir şey çıkmadı bende ama sonuç olarak beklemeyi önermiyorlar
baby89 Asilsmommm Strese bağlı olabilir.Ama cok kötüyse bir hastaneye uğrayip tansiyonunuzu ölçtürün isterseniz.Nane yağı yada viks varsa şakaklarınıza biraz sürüp dinlenin yada