Afynl_03 ben Eskişehir şehir hastanesine gidiyorum. 36 haftalık hamileyim. İnan hastane gerçekten çok temiz. Herkes çok ilgili. Şimdi gebelik okuluna gidiyorum. Gebelik okulundakilere doğumhaneyi gezdiriyorlar. Gerçekten otel gibi. Odada televizyon, buzdolabı kocaman kanepe ve kocaman banyosu var. Duşa girebilirsiniz havluda veriyoruz dedi. Su, meyve suyu, çorba ve hoşaf veriyorlar yemekte var. Anne bebek dostu hastane olarak geçiyor. Ve oradaki tüm çalışanlar güler yüzlü. Eğer bulunduğunuz yerde varsa ziyaret edin derim. Hatta bir arkadaş özele gidiyor. Ben burada yapacağım doğumu çok alıştım diyor. Yenidoğan kısmıda çok iyi. Tabiki yine siz bilirsiniz. Karar sizin.