Bugün 6 hafta 1 gün olmuştu gebeliğim bugün doktora kontrol ve bebeğin kalp atışını dinlemek için gittik ama duyduklarım karşısında çok üzüldüm ve yıkıldım doktor bol gebelik olabilir yada yumurtan geç çatladık için bebek henüz gelişmediği için görmüyor olabiliriz haftaya tekrar bakalım bebek olacakmı dedi başına böyle bişey gelen varmı 😢