Kuzenim 29 una yeni girdi ve bugün aniden su gelmesiyle hastaneye yattı. Suyu gelmeye devam edince ciğer geliştirici vurmuşlar bebeğe. Fakat tutamadilar daha fazla. 1 saat önce doğum yaptı. Bebek şuan ayrı bı hastaneye yaticak. Süreç nasıl ilerliyor acaba? Bilgi verir misiniz?