Tuba_2013 34+4bugun kont vardi 2400 olmuşuz 47 cm cok sukur 3 haftaya da doğuma alcak dr bugun oyle dedi
Tuba_2013 Esras88 3 hafta sonra 38+4olcak benim mecburen sezeryan olucak gecen sene sezeryan dikişli kadin hastalıklarından ameliyat oldum oyuzden mecburen sezeryan günü verildi
Sevdaelmc anneoluyorum27 35+1 olduk ama 10 gün önden gidiyoruz o yüzden 2 hafta sonra Doğum inşallah 🥰
Esras88 Tuba_2013 ha yok ozaman erken değil ki bende 37 de alcaklar sandım 38 zaten sezaryen haftası oluyor sağlıkla alın kucağınıza inşallah hayırlısıyla🤲🏻 Benimde erken riskim varda o yüzden sordum😊