Bende aynı durumdayım ama azalt mesala günde normalde 7,8 içiyorsa 3 4 e düşür 2,1 bu şekilde devam et sonra kendiliğinden bırakırsın umarım bende öyle yapmaya çalışıyorum inşallah bırakırız bebeklerimizden önemli değiller sonuçta hea birde üzüm pekmezi iç sıcak suyla açıp içebilirsin toksinlerden felanda koruyormuş bugün doktoruma sordum günde 2 bardak içiyorum bir sorun olurmu diye çok iyi bebeği kötü besinlerden korur geliştirir hamileliğin boyunca tüket dedi umarım söylediklerim işine yarar ❣️🙏🏻🐣