ikramomm Kızlar 10 haftalık hamileyim d vitamini devit-3 başlandı bugün 12. Haftadan sonra başlanılır diyorlar genelde ama probiyotikle ikisini aynı anda kullanabilir miyim acaba probiyotiği kabızlık için yazdı sorun olur mu acaba 🥺🥺
Ege25 ikramomm hangi probiyotiği ve d vitaminini yazdı doktorunuz buarada kullanın doktorunuza güvenin her doktor düşünmüyor bunu aklınızda bulunsun kabızlık bi başladımı geçmiyor
ikramomm Denizyildizii yok kullanacağım da ikisi acaba bir arada sorun olur mu d vitamini kabız falan yapıyorsa bu ilaçla falan sorun olur mu diye düşündüm 🥺🥺
mottorelax ikramomm canım d vitamini ort 1 haftadan sonra kabızlık yapıyor. Fazla ıkınma ve zorlamadan basur memesi oluşabilir ve ben bunu yaşayınca yeni öğrendim 🥺 kimse uyarmamıştı beni. Kefir kayısı hoşaj gibi bağırsağı çalıştırıcak seyleri ihmal etme. Keşke beni de uyaran olsaydı 🥺🥺 bir de bulantı yapıyor ilk kullanımda sonra düzeliyor haberin olsun
ikramomm mottorelax daha başlamadık bugün başlicam bakalım d vitaminine probiyotiği kullanmak yerine kayısı yiyorum olduğunca