DuruMelek Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim. Sivrisinek ısırıklarına karşı vücuda losyon süremiyoruz malum. Doktorum ısırık sonrası için Fenistil jel önermişti ama kaşıntısı deli ediyor yinede ısırığın. Sizlere sormak istediğim prize takılan sinek kovuculardan kullananınız var mı?
Albatros35 DuruMelek biz kullanıyoruz canm. Beni sinek hiç yemez de eşimi mahvediyo sinek fobisi var resmen adamda 😂
Zafley Limon yağı alın aktarlardan az miltarda vücudunuza sürün 😊 sinekleri bi nebze de olsa uzaklaştırıyor 👍🏻
ElifAkaln Valla bende prize takılandan kullanıyorum iki aydır falan yoksa uyunmuyo. Sordum bikaç kişiye kullanan çok olmuş hamilelikte doktor da kullanma demedi
Taila Kesinlikle denedim tavsiye ediyorum yarım limona beş on adet karanfil sokun odanıza koyun ne sinek kalır nede bişey hoşta kokuyor ayrıca doğal ve hiç bir zararı yok ne denediysem kurtulamamıştım üç yıldır her yaz baş ucumda karanfilli limonum deneyin faydasını görün kızlar