gurbetcikizii Merhaba arkadaşlar nst me bakarmısınız sancı varmı ? https://resimyukle.io/r/W3hT40hQQF https://resimyukle.io/r/dQpwZB1S6F
gurbetcikizii Denizyildizii yaa çokmu peki? doktorda biraz gördü serum yeyip eve geldim açılmam yokmuş çok şükür 33+6 haftalığım