Emojilerden de anlaşılacağı üzere korku,heyecan,panik,sevinç,kafa karışıklığı, duygu ve düşünce yoğunluğu içerisindeyim. Benim gibi olanlar mutlaka vardır ama kaygılarımdan arinamiyorum. Moral & motivasyon yükseltecek veya cesaret verecek tecrübeli anneler , ya da anneliğe hazırlanan pozitif hamisler bana destek olur musunuz? Nasıl başa çıkabilirim 🤔