Rahsan99 canım benim kesemde hemen büyümemişti hatta doktor sıkıntı olabilir ama takipte kalalım dedi 1 haftada 2 katına çıkması gerekiyormış keseninde öyle demişti bana ama benim öyle olmamıştı ama şuan 14 haftalık olduk bile evet insan endişe ediyor ya boş gebelik mi falan diye ben çok korkmuştum mesela ama çok şükür bir sıkıntı çıkmadı🌸