elaweannesi Selamlar bugün kontrole gittim 33+4 dedi doktor we 2200gr 43cm dedi sizce iyi mi Yani bu hafta anneler sizlerin kaçtı hatırlayan yazabilir mi sanki minnoş kızım zayıf doğacak gibime geliyor doktor gayet iyi dedi de
elaweannesi baloglusuuumm aynen canım ama bana boy kilo az geldi işte doktorda gayet iyi diyor her zaman doğumuna bir buçuk ay war dedi Yani öyleyse haftada 200gr alsa anca 3200 doğar gibi neresi iyi
emelsena elaweannesi ya aslında ne dediğini hatırlamıyorum çok odaklanamadkm. 2 kilo olmuş dediğini duydum. Ama bacakları 3 hafta kısa dedi. Gerçi diğerleriyle aramda 100-150 gr var.
elaweannesi emelsena yok bana geriye iyi dedi bacağına falanda bakarken ama bana kısa we zayıf geldi nedense bilemedim yani