DemetF 40+0 olduk hala bekliyoruz perşembe doktorumuz da daha gelesi yok bu kızın dedi. Kızım ben seni bir ömür taşırım gel artik kollarima 💖💖
BaharAkarakurt-2010 DemetF bizde 40+3 ama bizim oğlan da gelmiyor sanırım yerleri sıcak ya bu soğuk havada çıkmak istiyorlar 🤣🤣
kbrmhm DemetF Yarın tam 40 oluyorum. Benim Afra’m da gelmiyor. Allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ♥️ Böyle beklemek zormuş..