Damlalk yok canım benim tamamen kısıtlıydı 10 günde bir banyo yapma hakkım ve sadece tuvalete kalkmak için iznim vardı o kadar gerisi hep yatarak geçti o yüzden işte benim için çok zordu keşke bunda olmasa sağolsun herkes bakıyo kayınvalidem görümcem eltim annem eşim Allah razı olsun ama yine de çok zor işte yatıp birilerinden bisiyler beklemek senin nasıl geçiyo canım sende mi yatarak devam ediyorsun yoksa ayaktan mi geciriyosun