Tostosunannesiii Sonundaaa hoşgeldin 35. Hafta 👶🏻 3 hafta sonra inşallah rabbımın ıznıyle oğlum kucağımda olcak 🤲🏻
FusunF Tostosunannesiii benimde 5 hafta sonra inşallah ogluşum kucağımda olacak sağlıkla gelsinler 🤲🤲👼💕💕
Tostosunannesiii Nnurdan galiba bilmiyorum kiii 😍 kımınde erken geliyor sanırım 🤭 kımınde bj haftalarda
Tostosunannesiii FusunF amın ınsallah tek temennımız o 🤲🏻🤲🏻 Rabbım ısteyen herkesede nasıp etsın kımsenın kucagını bos bırakmasın
elaweannesi Tostosunannesiii hımm bende Ocak sonu ya da 20 si dedi Sezeryan olsa ama normal olacam gibi Şubat ilk haftası bi gün 7 gün içinde ondan sordum
Tostosunannesiii elaweannesi benım normal cok zor :) o yuzden sezeryan normal sezeryan hiiççç farketmez :) rabbım sag saglım kucagına almayıda nasıp etsın cumlemızede nasıp etsın 🤲🏻🧿
Tostosunannesiii Asyamveboncugum hadı bakalımmmm sag saglım saglıgıylada almak nasıp olsun ınsallah :) son haftalar artık sabırsızlanıyoruzzzzzz 😄👼🏻