Mehtap_93 _nurgler 36 bitti benimde doktor rahim ağzın iyice kısalmış dedi ama açılma yokmuş daha 3 haftam var ama erkendende gelmesin
Arazynp _nurgler 39+3 oldum. Su geliyor gibi akıntı seklinde. Yarin sabah kontrole gidecegim inşallah
mesfils _nurgler 39+ 1 benim. Karnımda sertleşme var ve ara ara regl sancılarım oluyor. Gelen giden yok. Perşembe randevum var. Normalde 31 Aralık doğum tarihi bakalım nasip.
Arazynp _nurgler agrim falan yoktu. Doktor suyun gelmemis dedi. Gebelikte olan normal akıntıdir o suyu gayet iyi dedi. 1 cm açıklık varmış. Bu hafta dogurursun tahminimce dedi
Arazynp _nurgler yok hic hissetmiyorum bile. Kendini kasmak etkili bence. Ben kasmiyorum. Bi de cinsel iliskide gayet rahat girdigine göre doktorun iki parmagi neden agritsin.
_nurgler Ya ben Bir kere alttan muayene oldum ölüm gibiydi ama kendimi çok kastım ondan galiba onun için normal doğum korkusu oluştu bende Arazynp