Ayseee01 Asiye02 banada soluna yat daha rahat edersin bebek için de sol dağa iyi gelişimi olur dediler de ben sol sol kolum agriyir artık sağa felan dönüyorum da acaba diye insan tedirgin oluyor
Busraferdi7 31+3 haftalık olduk sol tarafa yatmaktan solum çürüdü artık ama oğlum sağ tarafta çoğu zaman sağa yattığım zaman rahatsız olur diye mecbur sola yatmaya devam 🤦♀️
Ayseee01 Busraferdi7 benim üstelik sol tarafımda galiba bebekte sagaa yattığımda rahat ediyor mu diye düşünüyorum valla 🥰
Asiye02 Ayseee01 yok canim bisey olmaz evet sola yatmak daha iyi ama rahatsız olduğunda sağa da dönüp yatabilirsin
Fatmahmet63 Ayseee01 ben sağ sol arada çok sırtım ağrıyor bıçak girmiş gibi hemen 4.5 dk yüz üstü yatıyorum
Mihram06 Ayseee01 sola yatınca düşük riski azalıyomuş ve kan akışını bebek daha iyi sağlıyomuş solumuz çürüdü ama canları sağolsun 😂🥰