Pepish Kizlar koronadan sonra hamile kaldim.9haftalık ve ilk gebeliğim.;( soğan,sarımsak,kızartma,sigara yada mangal dumanı gibi kokular hep aynı koku gibi geliyor( keskin ve çok iğrenç;((( sizce bu hamilelikten dolayımı böyle yoksa koronadanmı?
Ftynur Pepish hamileliktendir canım yemek yaparken o soğan kokusu mahvediyor birde buzdolabını açtığımda herşey kokuyo gibi geliyo
Tugba-alcay18 Pepish canım bende koronadan 3 ay sonra hamile kaldım ama korona sonrası tat koku bozukluğu oluştu üstüne aserme eklendi berbat günlerdi. Şu an doğuma bir hafta kaldı korona gecireli bir yıl oldu tat koku bozukluğu tam olarak olmasa da büyük oranda düzeldi. Sabretmek ten başka yapacağın bir şey yok maalesef 😔
Suzanne Canım hamilelikten olabilir bana da 12 haftaya kadar salça çok kötü koktu ama geçti şuan güzel bile kokuyor gibi geliyor
Pepish Tugba-alcay18 aynı bendede malesef😞 İnşAllah sabırla düzelir diye umut ediyorum bakalım nasıl olacak❤️Teşekkür ederim bebeğim❤️😘
Fatmanurrkurttas Bence koronadan dolayı . Bende hamile kalmadan önce korona olmuştum yaklaşık 6 ay kadar koku ayrımı yapamadım . Gerçi bazı şeylerin kokusunu hala farklı alıyorum ve yiyemiyorum onları . Hamilelikte eklenince belki bilinç dışı ekstra tiksinme gelmiştir
Pepish Fatmanurrkurttas Fatmanurrkurttas hiç bilemiyorumki bebeğim😞 İnshAllah sabredeceğim artik ne yapalim😕
Fatmanurrkurttas Pepish maalesef zor ama güzel günler gelince geride bırakır 🤍 sağlık ve sevgi ile kal 🌸