Eylulgunes44 ben 18 aldım daha 8 haftam var doğuma herkes uzman gibi çok demiş ama bildiğim kadarıyla zayıf hamile kalanlar 18 e kadar normal sayılıyor aldığı kilo. He marifet değil benim aldığım kilo da ama canım yapı meselesi biraz boşver sağlıklı olsun verilir kilo. Hamur işini falan azalt baska yapacak bişey yok