Sizde de oluyor bazen yatağa tam girdimde bir ağrı giriyor ani hareketten mi acaba diyorum.
Ayseee01 Kasıkta mı hissediyorsun iki bacagının yanında olur ya oralarda mı ?
Ayseee01 14 haftaligiz dün ilk defa bende de oldu o sanci neden ki acaba
QueenMommy gobek altı gibi sol tarafta her zaman olmuyor ama
Ayseee01 Kaç haftalıksın bende uzanınca öyle kasıkta bir ağrı hissediyorum hep
QueenMommy 13 hafta