Tugbapak82- Acı verecek bi işlem değil hiç kafana takma bunu. Muayene ediyor gibi hissediyorsun sadece. O güne kadar da bikaç kere gidiyosun büyüyen yumurta sayına ve büyüklüklerine bakıyor doktor. 1 ya da 2 yumurta gelişmesine izin veriyorlar çoğul gebelik olmaması için. Aşılama yapılmadan 1 gün öncesinde çatlatma iğnesi vuruyorsun karından. Aşılama günü eşinden sperm alıyorlar ayıklıyorlar sağlıklı olanları sana veriyorlar. Normal muayeneden hiçbir farkı yok hiç korkma. Hayırlısıyla inşallah ilk denemende tutar