Herkese selam, 26+2 haftalık hamileyim bazen göbek deliğimde ağrınhissederdim ama ilk defa bu akşam çok ağrıdı.Nefes alırken bile derin nefes almaya çekiniyorum ağrıyacak diye. Bu şekilde göbek deliği ağrısı yaşayan var mı? Durum normal mi yoksa acile falan gitmeli miyim? Yönlendirebilirseniz çok sevinirim kızlar