Bizde 35 olduk annem bana bile bir çöp birsey bırakmadı bir oda dolusu bütün eşyalarını aldı benim pijamalar iç çamaşırlarımı bile aldı bi ıslak mendille bez eksik dio ama kaynanam bir çöp bile almadı almaz da annemin herşeyi yapacağını bildiği için yapmıyo üçüncü doğumum olmasına rağmen hiç bişeyini görmedim