Asyamveboncugum doktoruma açık açık burası özel diye beni sezaryene almazsınız dimi kesinlikle istemiyorum dedim. Normal doğum oranım %75. Anne tercih etmedigi ve mecbur kalmadigim sürece normal dogum yanlısıyım dedi. Zaten sağlık bakanlıgı bu oran düserse eger doktorları egitime alıyormuş, devlet de normal dogumun tercih edilmesinden yana. O yüzden herkesin kişisel bir istatistigi oldugu için doktorlar sezaryen yapıyor özelde diye düşünmeyelim. Onlar da bu sınırın altına düşmemek zorundaymış canım