Rezan_korkmaz https://resmim.net/i/Sd8mBI Bugün kontrole gittiğimde doktorum bebiş secde pozisyonun da diyince çok duygulandım Rabbim isteyen herkese evlat duygusunu tatmayı nasip eylesin inşallah..😌🤲☺️
Tugbaa2937 Rezan_korkmaz belirli bi haftadan sonra bu pozisyon alıyorlar. MasaAllah sizinki baya belli olmuş. Bence bunu büyültür saklayın. Çocuğunuza gösterirsiniz. Rabbim bitek onun huzurunda egilenlenlerden eylesin.
Senaoztrk Rezan_korkmaz benim oğlumda 3 hafta önce bu pozisyondaydi dokrourumuzda sizin doktorunuz gibi secde pozisyonunda demişti 😍😊
Minikmucizem0 Maaşallah inşallah doğduktan belli bı yaşa geldikten sonra da böyle namaza düşkün olur çok tatlı 🥰
Asyamveboncugum Benim bebegimde boyleydi tam 12. Haftadan 24.haftaya kadar simdi de makat geliş 🥴 ama gercekten insani duygulandıran bir duruş namaz kilar pozisyon 😊
Rezan_korkmaz Asyamveboncugum Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤗 evet doktor söyleyince dahi duygulanıyor insan☺️