Gizossm korkulacak hiç birsey yok inan ☺️ 2 dogumumda suni sanci ebeni doktorunu dinle onlar ne derse uygulamaya çalış sancı verdikten sonra oturma yatma sürekli hareketli ol açılman hızlanır o zaman. Kolay olan hiç bişey yok canım ama öyle korkuttuklari kadar değil emin ol. Normal sancı çekmedim ikisini kiyaslayamam ama yanımda normal sancı çeken kadınlar da vardı. Ben aglamazken onlar ağlıyordu. Acı eşiğine de bağlı kesinlikle. Bunun biteceğine inanarak sakin kalmaya çalış sancı geldikçe derin nefes alıp ver. O anı yaşa gerçekten çok güzel bir duygu. Sağ salim gelsin inşallah bebeğin , sende tek avazda kurtul inşallah ☺️