2609nrgl Selaaam.🥰 Bende bu ay iğne vuruldum ve psikolojik değil tamamen fiziksel bütün hamilelik belirtilerini yaşadım. İğnenin 3. Günü beyaz akıntım başladı ve gün geçtikçe arttı, göğüslerde hassasiyet, sık idrara çıkma, vücut ısısı dengesizliği vs. tabi ben regl oldum maalesef bu ay olmadı. Bu tarz ilaçları ve iğneleri kullanırken belirtilere çok takılmamak vücudumuzu çok dinlememek gerekiyor sanırım. Umarım sen güzel haberler alırsın, Rabbim en hayırlı vakitte sağlıklı evlatlar nasip etsin.🙏🏻❤️❤️