kkubra25 canım benimde sigortam yok ama özel hastanelerde annelik hakkı sigortası diye bişey varmış. Bizde tesadüfen öğrendik. Doktorumu değiştirmiştim başka özele geçtim o sayede öğrendim. Normal sigortalı hasta gibi muayene ücreti ödüyoruz. Doğumda da normal sigortalı hasta gibi doğum yapıcam. Medipole gidiyorum. 375₺ ücretli fiyat 275₺ ödüyoruz. Doğumda 6bin ücretli haliydi 3.700 sigorta ücreti ödeyeceğiz. Bütün hastanelerde geçiyormuş normalde ama bazıları pisliğine yapmıyor. Çoğu hastanede geçerli ama. Haberin olsun 🥰