Ben burdan pozitif hikayeleri okuya okuya girdim doğuma bu yüzden bende yazmak istedim.. 10 günlük tazecik bir anneyim. Kızlar ameliyathaneye girerken o kadar korkuyordum ki ağlaya ağlaya girdim. Ama tatlı hemşireler ve bal doktorum hemen sakinleştirici yaptılar inanın o heyecanla ben çekiştirdiklerini bile hissetmedim hani derler ya acı hissetmiyorsun ama çekiştirdiklerini hissediyorsun diye. Ben onu bile hissetmedim hem heyecandan hem sakinleştiriciden olsa gerek. Bir an sadece oğlumun ağlahışını duydum şükürler olsum dedim zaten girdiğimden beri ağladığım için o an daha coşkulu ağlamaya başladım. Oğlum iyi mi dedim iyi aynı babasına benziyor dediler 😂 kızlar eşimi klonlamışım 😂😂 sonra ameliyathaneden çıktım ve eşim annem beni orda bekliyorlardı tek soru oğlum iyi mi gördünüz mü. Ah dediler ne tatlı bir çocuk gizem buuu ay ben bir daha ağla ağlaa.. 😂 Odaya geçtim bebeğimi getirdiler aldım emzirdim sütüm hemen geldi oğlum emince hatta hemşire sıktı sıktı göğsümü önce süt bebeğin ağzına geldi hemen tuttu yavrum aç çıkmış karnımdan 😂 2 veya 3 saat sonra bacaklarımın uyuşukluğu geçmeye başladı tabi biraz ağrım oldu öksürürken çok zorlandım 2 kere falan gıcık tuttu beni o anlar zordu. Ama hiç uyumadım hem heyecandan sürekli oğluma baktım bunu ben mi doğurdum diye hemde çabucak iyileşmrk için hep yürüdüm. Ve ertesi gün akşamüzeri yavrumla birlikte evimize döndük çok şükür.. Bu arada ben sondayı ameliyathanede taktırdım uyuşturduktan sonra ve iğneyi de hiç hissetmedim. Siz benim kadar korkmayın güzel anneler herşey çok güzel oluyor inanın. Şimdi 10. Günümüz alıştım anneliğe rabbim hepinizi sağlıkla yavrularınıza kavuştursun.. 😍💕