Gizem250819
Gizem250819 Merhaba benim doğumda Şubat’ta nasipse 🙈
Öncelikle sentetik kremler ki her ne kadar doğal içerikli dense de pek güvenmemek gerekiyor kullanmak yerine, doğadan sifalanmanizi tavsiye ediyorum. 🌹 Kantaron yağıni şimdiden göğüs uçlarınıza surmeye baslayin. Doğumdan sonra da herhangi bi tahrişte ayva çekirdeğiyle jel kıvamında kendi kreminizi yapıp deneyebilirsiniz☺️ bebeklerimizin sağlığı için bunlar çok önemli 🌹