Seda_ylmz 12 haftaliğim doktorumdan ultrasyon goruntusu istedim ama vermedi . Sizce neden genellikle veriliyor diye biliyorum yardimci olurmusunuz?
Nnurdan Seda_ylmz devlette vermiyorlar banada 1 kere verdiler bidahada verilmedi şuan özele gidiyorum
Asyaveannesi36 Seda_ylmz devlet hastanesiyse vermeyebilir giden arkadaşlardan biliyorum boy kilo söylemeyen cinsiyetini söylemeyen tamam bebek iyi deyip gönderenler var çok sinir bozucu 🤦🏻♀️
Seda_ylmz Ama benim bildiğim devlet hastaneside veriyor ve kalp atisini dinletiyorlar ama doktorun sorunu galiba cok ilgisizdi
mutlufatos19 Seda_ylmz özelde veriyolar ama devlette ne kalp atışını dinletiyolar nede bişey söylüyolar valla ben özelde renkli ultrason istedim onu bile gösterdi normalde ayriyeten paralı oluyor
Saelif Seda_ylmz ben hem ozele hem devlete gidiyorm devletde veriyor ulturasyon resmi cok da iyi ilgilendi ama iste doktronuna gelicen
girayveannesi Seda_ylmz 125₺ ödüyorum 10 içinde ne kadar gidersen git ücretsiz nst 45₺ her resmini veriyor ve her gittiğimde gösterirse yüzünü renkli ultrasonunu çekip veriyor