Cok geçmiş olsun rabbim hayırlı bir zamanda tekrar basıp etsin inşallah 🤲
Düşük iş yapmaktan ağır kaldırmaktan yürümekten vs olmaz bunlar asla doğru değildir ya sağlıklı bir gebelik değildir nasip değilmiş demekki. Bu şekilde düşünerek psikolijinizede bozarsınız. Bende 10 haftalik kalbi durmasıyla kürtaj oldum. Zaten kanamalarım vardı bebek gelişimi yavaştı. Sağlıklı değildi. Kurtajdan sonra İlk iki gün feci agri olmuştu karnım ve kasiklarimda ama sonra yok oldu şişlik ise regl ile geçecektir yüksek ihtimal. Çoğalır çok rahatsız olursanız doktorunuza gözükün.
Tekrar geçmiş olsun.