Burcusenkoc 20.haftada detaylı ultrasonda var dendi ve perinatolojiye gittim o da var tek başına bir şey ifade etmeyeceği gibi risk de olabilir dedi. Net bir şekilde var ya da yok demem için amniyosentez testi yapmamız lazım dedi. Doktora sordum nedir parlaklığın sebebi diye. Down Sendromu, kalp ya da böbrekle alakalı bir sıkıntı varsa olur ama hiçbir şey olmayadabilir dedi. Bu testi yaptırıp sonucunda bir sorun olduğunu öğrenirsem yapacak bir şey var mı diye sordum doktora bir müdahale bir ilaç kullanımı vs gibi. Down sendromlu ise aldırmayı düşünmezsen Yapacak bir şey yok Kalp ya da böbrekle alakalı bir sıkıntı varsa doğum sonrası bebeğe tedavi uygulanacak yani şu an sadece öğrenmiş olacaksın dedi Ben de o yüzden test falan yaptırmadım zaten aldırmak gibi bir düşüncem asla yoktu Ne gelirse Allah’tan her şey başımızın üstüne