ilkkalpatisi Karnımın alt kısmından çok üst kısmı şiş gibi neden ki acaba normal mi bu durum bebek üstte mi😂
Eslemmiraaa ilkkalpatisi bebek aşağıda tabiki 😅 ama benimde üsttü şiş bence yavaş yavaş yukarı çıkacağı için rahim hazırlık mı yapıyor bilemeden sivrilik var aynaya bakınca