ozlmunall- En başından beri kasık ağrısı çekiyorum 10+5 günlük hamileyim düşük tehlikesi yok ama ağrı çok reglimde ağrılı geçerdi var mı benim gibi olan😊
Bernako ozlmunall- o haftalarda normal. Hatta her hafta normal 😂 büyüyor çünkü rahim genişliyor taşımaya çalışıyor.26+5 den bildiriyorum kasık ağrılarım adet ağrısı giibi
Sekerimmm ozlmunall- bnde 21 haftalık oldum en basindan beri kasik agrim var bebekte kasik ta hareket ediyo dahada baski yapiyo sürekli idrara çıkıyorum valla
ipekveannesi ozlmunall- beninde bu 2.hamileligim. İlk hamileliğimde ara ara kasık ağrısı yaşardım ama bu hamileliğimde inanılmaz kasık ağrısı çekiyorum. Doktora sordum hamilelikte bu tarz ağrıları normal olduğunu söyledi.
ozlmunall- Sekerimmm Sanırım bazı insanların rahimleri çok dar etrafımdaki çoğu insan hissetmemiş bile😔
ozlmunall- ipekveannesi Kanama olmadığı sürece normalmiş tabi ama çeken bilir acısını sağ salim kucağımıza almamızın dileğiyle🙏🏼😊