Banada 6 adet iğne verdi haftada 1 vurunuyorum ilaç yazdı onları kullanıyorum 1 yaşayanın var 2 tane düşük yaptim endişelendim acaba var mı bu durumu yaşayan diye sağolun banada öyle dedi kabız olma ağır iş yapma yat dinlen dedi oyle yapmaya dikkat etsem de alt tarafımda bazen çok ağrı oluyo basınç oluyo gibi oluyor sormak istedim