Bebitom
Merhabalar geçenlerdee yazmştım açıklık 5cm doktor suni sancı vercek diye . Pazartesi 9 da hastaneye gittik yatış işlemleri yapıldı damar yolu açılmaya çalışıyor ama damarlar ince oldpu şçin bir türlü olmadı . Tam bi damar açtılat ve benim sancım kendiğindrn başladı açıklığmı kontrol edildi 7 cm olmş lavman yapıldı. Sancılarım artmaya başladı . Duş aldım. Artık sancılar zorlamaya başladı. pilates topunda Hareketler yaptuk bebeğin inmesi için. 8-9 cm açıklık vardı. Bn artık ağrıdan sarhoş vazitetteydim. Sadece uyumak istyrdm ama mümkün değildi . Doktor kakan geldinğinde bize söyle dedi. Meğer bu doğum demekmiş hadi diyo doktr buraya kakanı yap. Sonra çatala aldılar 3-4 güçlü ıkınmadan sınra dünyadaki en güzel şeyingöğsüme bıraktılar. Herşey geçmişti bebeğimle kavuştum. Doktor süper oldğumu söyledi . Bebeğime kavuşmam nerdeyse 3,5 saat sğrdü