Brvndkm kullanmazsan çok acık konusayım düşük yapma ihtimalin çok yüksek . 14 hafta kontrolümde idrarımda enfeksiyon çıktı çok az olmasına rağmen doktor antibiyotik verdi ve bana dediki düşüğe sebeb olur çok tehlikelidir . Ben kullandım çok şükür geçti ama hala ilaç kullanırken 16 haftada kıpkırmızı kanamam oldu. Ama enfeksiyon geçmişti bebeğimde iyi sağlıklo şükür. 31 giriyorum asla kimseyi dinleme birgün bile kaybetme enfeksiton tehkikeli